Vylepšení krajiny | Systémy | Kouzla, magie a modlitby | Dovednosti a odbornosti | Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť | Vylepšení AI |
Craft | Různé drobnosti | Možnosti pro vyspělé hráče | DM nástroje |
Equilibrie nabízí
- Systém zisku zkušeností
- Systém smrti
- Systém aury
- Dotvoření postavy (EXTRAS)
- Systém opotřebení
- Realistická mincovní měna
- Obchody s možností vyzkoušet si věci
- Pronájem pokojů, bytů a domů
- Systém hladu a žízně
- Systém únavy
- Dva typy spánku - spánek a meditace
- Systém opilosti a kocoviny
- Systém nemocí
- Systém zranění
- Systém mzdy
- Systém teploty a počasí
- Drogy a závislosti
- Prokleté předměty
- Realistická lodní doprava
- Systém vodních ploch
- TIS - informační systém na OOC přechodech
- Zakopávání a vykopávání věcí
- Dynamický pravděpodobnostní spawn pastí
- Dynamický pravděpodobnostní spawn NPC
- Equilibrijský dungeon spawn
- Nová generace nástěnek a pošta
- Možnost psát knihy přímo ve hře
- Bankovní účty
- Hybridní perzistence předmětů
- Systém časovače
- Aktivní poklady a nové zámky
- Nápověda
- PLACOS
Drogy a závislosti
Každá droga má své specifické kladné (a trochu záporné) efekty při konzumaci či vdechnutí něbo vypití závislé na závislosti dotyčného a množství a čistotě dávky. Závislost postavy se opakovaným použitím zvyšuje (tj. po čase je třeba pro dosažení stejných efektů brát větší dávky) a s časem pomalu klesá. Při abstinenci a závislosti se projevují negativní efekty drogy tím silněji, čím větší závislost postava má. Je možné i zemřít na předávkování. Drogy mají silné dlouhodobé (hodiny až dny) pozitivní účinky s minoritními negativními. Lákadlo použití je tedy zde velké, ovšem případná cena za to může být ještě větší. Míra závislosti (jak snadno si postava na látku navykne) je u různých drog různá. K dispozici je IC kniha o závislostech jejich projevech a léčbě. Při spuštění craftu se předpokládá možnost výroby všech drog (samozřejmě receptury bude třeba najít a nebude to lehké). |