6
grafika

server.equilibrie.cz:5121

online

grafikagrafika

Herní čas: 07. 05. 1223 11.40

grafika
grafika
grafika
grafika
Vylepšení krajiny
grafika
Systémy
grafika
Kouzla, magie a modlitby
grafika
Dovednosti a odbornosti
grafika
Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť
grafika
Vylepšení AI
grafika
Craft
grafika
Různé drobnosti
grafika
Možnosti pro vyspělé hráče
grafika
DM nástroje

Equilibrie nabízí

předchozí další


Dynamický pravděpodobnostní spawn NPC


obrázek Kategorie Systémy
Zdroj Equilibrie
Stav Aktivní
E
quilibrie používá dva typy spawnu NPC. První z nich je klasický Bioware spawn, který je používán zejména v dungeonech a podzemních prostorách. Druhým je tzv. pravděpodobnostní NPC spawn. Tento spawn není založen na síle postav jenž jej vyvolaly, ale může respektovat denní dobu a spawn se řídí nastavenou pravděpodobností.

Ač tak projdete jednu lokaci i stokrát tak na sto první vás v ní přepadne obří krab přestože tam nikdy před tím nebyl - teď mu prostě pouze padla pravděpodobnost na objevení. Stejnětak se může měnit osazenstvo hospody, některé NPC budou vynechány, nekteré se naspawnují. Tento spawn je používán až na výjimky na NPC ve městech a bestie na povrchových lokacích.

Dalším efektem NPC spawnu je markantní snížení zátěže serveru - pakliže se v lokaci již nevyskytuje žádná hráčská postava jsou NPC prostě smazány a obnoveny na posledních místech až s příchodem nějaké hráčské postavy.

To má i další zajímavé vedlejší efekty - povolání jenž dokáží přijmout NPC jako společníka (druidé, hraničáři..) s ním sice mohou opustit danou lokací, ale zvíře se může s jistou pravděpodobností splašit a vrátit se na své teritorium. Druidé a hraničáři jsou tak silní díky této schopnosti pouze v lese a jeho okolí či v divočině. Odpadá syndrom "skočím s tam a tam pro lítého medvěda".