Vylepšení krajiny | Systémy | Kouzla, magie a modlitby | Dovednosti a odbornosti | Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť | Vylepšení AI |
Craft | Různé drobnosti | Možnosti pro vyspělé hráče | DM nástroje |
Equilibrie nabízí
- Realističtější ceny věcí
- Upravené realističtější zbraně a zbroje
- Umístitelné svíčky a svícny
- Hratelné bardské nástroje
- Vábničky
- Pouta
- Nové typy pastí
- Jedy do jídla a pití
- Sbíratelné vrhací sekerky
- Helmice s viditelným obličejem
- Lovecký roh se skutečným zvukem
- Průchozí vany a vaničky
- Možnost spát na postelích
- Mnoho nových grafických efektů
- Nové animace
- Druhové názvy NPC nepřátel a skrytí obtížnosti a boostů
- Pečlivě sestavený soundtrack
- Sedací koberečky
- Efektové dotvoření atmosféry
- Svatyně a obětní místa
- Přemístitelné stany
- Přemístitelné soudky s pivem
- Viditelné pláště
- Stovky barev na šaty a zbroje
- Nahrávací obrazovky a tipy
- Vybavitelná žezla a hůlky
- RP předměty do rukou
- Kreslení ornamentů a run
- Artefakty
- Jídla, pochutiny a místní speciality
- Míčovaná
- Házená
- Popis atmosféry
Házená
Základem hry je pravidlo o přehazování míče mezi postavami jednoho družstva ve snaze vhodit míč skrz branku protivníka. Hody (kromě prvního) jsou prováděny automaticky - do dvou sekund po přihrávce postava jenž chytila míč jej hodí před sebe. Kdo míč chytí je vypočítáváno na základě poloh okolo stojících postav. Při držení míče se postava nemůže pohybovat. Rozhodující je tedy souhra a rychlost družstva - přesné nahrávky a rozestavění hráčů jsou klíčové. Naopak soupeř se musí snažit zablokovat veškeré perspektivní směry hodu postavy s míčem tak, aby míč sám zachytil. |