Vylepšení krajiny | Systémy | Kouzla, magie a modlitby | Dovednosti a odbornosti | Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť | Vylepšení AI |
Craft | Různé drobnosti | Možnosti pro vyspělé hráče | DM nástroje |
Equilibrie nabízí
- Realističtější ceny věcí
- Upravené realističtější zbraně a zbroje
- Umístitelné svíčky a svícny
- Hratelné bardské nástroje
- Vábničky
- Pouta
- Nové typy pastí
- Jedy do jídla a pití
- Sbíratelné vrhací sekerky
- Helmice s viditelným obličejem
- Lovecký roh se skutečným zvukem
- Průchozí vany a vaničky
- Možnost spát na postelích
- Mnoho nových grafických efektů
- Nové animace
- Druhové názvy NPC nepřátel a skrytí obtížnosti a boostů
- Pečlivě sestavený soundtrack
- Sedací koberečky
- Efektové dotvoření atmosféry
- Svatyně a obětní místa
- Přemístitelné stany
- Přemístitelné soudky s pivem
- Viditelné pláště
- Stovky barev na šaty a zbroje
- Nahrávací obrazovky a tipy
- Vybavitelná žezla a hůlky
- RP předměty do rukou
- Kreslení ornamentů a run
- Artefakty
- Jídla, pochutiny a místní speciality
- Míčovaná
- Házená
- Popis atmosféry
Druhové názvy NPC nepřátel a skrytí obtížnosti a boostů
Společně s vypnutím zobrazení aktivního nakouzlení a obtížnosti NPC ale i postav při bližším prozkoumání se tak jedná o dosud nebývalý prvek ve hře odstraňující veškeré OOC informace o cílovém tvoru. Postava, potažmo hráč se tak musí skutečně spolehnout na nabyté znalosti ve hře. Velká většina bytostí s jednotným druhovým jménem je totiž rozeznatelná vizuálně. Navíc se jedná o velkou pomoc DM, neboť u sérií shodných NPC postav lišících se pouze svou silou umožňuje nechat v názvu takových NPC i OOC informaci o jejich síle (např. levelu). To umožní DM ještě před použitím tvora si jej vybrat v adekvátní síle pro danou situaci. Tato informace se v okamžiku použití bytosti ztrácí a je nahrazena obecným druhovým jménem. |