Vylepšení krajiny | Systémy | Kouzla, magie a modlitby | Dovednosti a odbornosti | Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť | Vylepšení AI |
Craft | Různé drobnosti | Možnosti pro vyspělé hráče | DM nástroje |
Equilibrie nabízí
- Gesta a emoce
- Pokročilé ovládání postavy
- Výuka či odměna
- Zobrazení stavu
- Povalení
- Druidská tišící moc
- Silnější druidská tišící moc
- Čtení stop
- Uzmi předmět
- Podstrč předmět
- Bojové finesy
- Mluva za přítelíčky, zvířecí společníky a společníky
- Příkazy vyvolaným bytostem, společníkům, přítelíčkům a zvířecím společníkům
- Změna popisku postavy
- Změna portrétu postavy
Podstrč předmět
Jako hlavní dovednost je bráno Okrádání. Nejprve je nutné použitím této odbornosti na předmět označit předmět jenž se postava pokusí podstrčit. Poté použitím na osobu se postava pokusí podstrčit jí tento předmět. Je proveden hod na Okrádání postavy s menším postihem podle velikosti a váhy předmětu. Následně je proveden hod na Všímavost oběti s větším bonusem podle velikosti a váhy předmětu proti Klamání iniciátora. Podobný hod na všímavost je proveden i všem ostatním postavám jenž se nalézají dostatečně blízko k oběti, ale s bonusem jen 5. Pakliže si cílová postava ničeho nevšimne je vypsána hláška iniciátoru o úspěšném podstrčení a za ochranný interval 10-30 sec je fyzicky vybraný předmět přesunut z inventáře iniciátora do inventáře cíle. Zloděj tak má šanci se potichu vytratit před tím, než hráč cílové postavy obdrží systémovou hlášku o získání předmětu. Podstkávat předmět nelze ze skrytu (technické důvody), proto iniciátor musí ovládat Klamání aby nabudil falešný dojem a odvedl pozornost od pravé činnosti jenž vyvíjí. |