Vylepšení krajiny | Systémy | Kouzla, magie a modlitby | Dovednosti a odbornosti | Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť | Vylepšení AI |
Craft | Různé drobnosti | Možnosti pro vyspělé hráče | DM nástroje |
Equilibrie nabízí
- Gesta a emoce
- Pokročilé ovládání postavy
- Výuka či odměna
- Zobrazení stavu
- Povalení
- Druidská tišící moc
- Silnější druidská tišící moc
- Čtení stop
- Uzmi předmět
- Podstrč předmět
- Bojové finesy
- Mluva za přítelíčky, zvířecí společníky a společníky
- Příkazy vyvolaným bytostem, společníkům, přítelíčkům a zvířecím společníkům
- Změna popisku postavy
- Změna portrétu postavy
Výuka či odměna
Pomocí této dovednosti může hráč postavy odměnit jinou postavu vlastními zkušenostmi. Míra úspěšnosti přenosu záleží na moudrosti učitele a inteligenci žáka. Částku i žáka je samozřejmě možné stanovit. Učitel je bonifikován malým vylepšením aury. Použití této dovednosti je dvojí. Prvně hráč může odměnit postavu jiného hráče, pokud jej pěkná hra druhé postavy pobavila. Druhé je při výuce. Například jedna postava učí jinou střelbě z luku nebo boji. Po ukončení výuky se rozhodne hráč postavy učitele odměnit pozorného žáka zkušenostní částkou kterou se vlastně naučil. Tato dovednost rozhodně neslouží k přenosu zkušeností z OOC důvodů (např. z končící postavy na novou). Pakliže máte stejně nutkání toto dělat, pak vězte že se jedná o porušení pravidel a navíc se jedná o velmi snadno dohledatelnou věc - o každém použití této dovednosti se DM dozví i kdyby nebyl zrovna ve hře. Často se jedná o postavy jenž jsou již dlouhodobější a mají nějaké postavení ve světě. Jedná se tak i o možnost jak mohou vysokolevelové postavy dále postupovat ziskem zkušeností ačkoliv již např. nezískávají pro svůj vysoký level zkušenosti ani za čas ani za zabíjení bestií. |