Vylepšení krajiny | Systémy | Kouzla, magie a modlitby | Dovednosti a odbornosti | Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť | Vylepšení AI |
Craft | Různé drobnosti | Možnosti pro vyspělé hráče | DM nástroje |
Equilibrie nabízí
Krokově založený craft (SBC)
Výroba každého předmětu je rozdělena na jednotlivé kroky, které na sebe navazují a přitom jsou velmi variabilní. Pro podporu craftu je k dispozici tzv. craftová perzistence, kde je možné uskladňovat jak suroviny tak polotovary pro výrobu a to jen s minimálním omezením na počet vložených kusů. Vytrénovat se lze na libovolném materiálu, ale jak se něco stane dosti lehké tak už se na tom moc trénovat nejde. Pro výuku je důležitá složitost a obtížnost postupu výroby nikoliv použité materiály. Je zajištěno, aby svět nezaplavily "pokusné" výrobky z dílen a přesto je možné neomezeně craftit a zlepšovat se. I již hotové výrobky je možné dále upravovat a vylepšovat (nazdobit dýku, vsadit kámen, očarovat kouzlem...). Navíc veškeré vyrobené věci jsou opatřeny značkou výrobce. Po aplikaci koule stavu/featu na věc se zobrazí i jméno řemeslníka. Výrobní postupy nejsou dané ani známé - základní postupy jsou k nahlédnutí za peníze v craftových knihovnách, pokročilé výrobní postupy (generují se poloautomaticky) je nutné najít metodou pokus-omyl nebo studiem co která surovina může dělat s kterou atd... Mistr řemeslník tak není jen ten co má max natrénováno, ale i ten co zná ostatním neznámé postupy výroby. Mohou vznikat i věci neobyčejné moci a síly ale jejich pravděpodobnost vyrobení je velmi, velmi malá. Po dokončení bude k dispozici 11 činností sběru a dolování (včetně stávajících), 18 craftových činností z nichž některé jsou příbuzné a prováděním činnosti jedné se tochu zlepšíte i v druhé (třetí, čtvrté..). |